مرجع دانلود رایگان بهترین و به روزترین سریال های کره ای و فیلم های سینمایی کره ای

۸ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

دانلود سریال سلام خداحافظ مامان Hi Bye Mama 2020

سریال سلام خداحافظ مامان ( Hi Bye Mama ) داستانی جالب درباره مادری به نام چا یو ری ( کیم تائه هی ) می‌باشد که پنج سال قبل فوت کرده است. و حالا بعد از پنج سال روح او برای انجام ماموریتی، با مهلت 49 روزه، اجازه بازگشت به زندگی را یافته است.

برای دانلود سریال سلام خداحافظ مامان به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۲۷ مرداد ۰۰ ، ۲۲:۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی

دانلود سریال کلاس ایته وون Itaewon Class 2020

پارک سه روی توسط پدرش طوری تربیت شده که هرگز زیر بار حرف زور نمیره و با اعتماد به نفس بالا هرطور که شده از حق خودش دفاع میکنه و ارزش‌های اخلاقی براش اهمیت ویژه‌تری نسبت به پول و مادیات دارن.در سریال کلاس ایته وون روز اولی که سه روی به مدرسه میره متوجه میشه یکی از همکلاسی‌های قلدرش به نام جانگ گون وون، مشغول زورگویی به همکلاسی دیگرش است.

این پسر قلدر کسی نیست جز پسر رئیس جانگ ده هی که یک مجموعه صنایع بزرگ و مشهور رو اداره میکنه که اتفاقا پدر سه روی هم در همین مجموعه کار میکنه.

برای دانلود سریال کلاس ایته وون به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۲۷ مرداد ۰۰ ، ۲۲:۰۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی

دانلود سریال پلی لیست بیمارستان فصل دوم Hospital Playlist 2021

داستان سریال پلی لیست بیمارستان فصل دوم ( Hospital Playlist 2 )  در ادامه فصل اول همین سریال است که در سال ۲۰۲۰ از شبکه tvN در ۱۲ قسمت پخش شد و توانست توجه بسیاری از مخاطبان درام‌های کره ای را به خود جلب کند.

ماجراهای این سریال همانطور که می‌دانید درباره پنج دوست است که در سال ۱۹۹۹ در دانشگاه پزشکی با یکدیگر آشنا شدند و رفاقت آن‌ها حتی پس از گرفتن مدرک پزشکی‌شان نیز، همچنان ادامه پیدا می‌کند. آن‌ها از همان دوران دانشجویی یک گروه موسیقی نیز متشکل از هر پنج نفر تشکیل دادند و با یکدیگر عهد بستند، برای همیشه در کنار کار پزشکی، فعالیت موسیقی را هم ادامه دهند.

برای دانلود فصل دوم سریال پلی لیست بیمارستان به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۱۸ مرداد ۰۰ ، ۱۵:۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی

دانلود سریال پسران راکتی Racket Boys 2021

داستانی از تیم بدمینتون پسران در یک مدرسه راهنمایی در هائنام را برای رقابت در مسابقات ورزشی در سریال پسران راکتی ( Racket Boys ) خواهیم دید. این تیم از دانش آموزان 16 ساله در هانام تشکیل شده اما بازیکنان آن خیلی خوب نیستند و به همین دلیل تیم در حال فروپاشی است. اما تمام این دانش آموزان رویای پیشرفت در رشته بدمینتون و مشهور شدن را در سر دارند.

برای دانلود سریال پسران راکتی به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۱۸ مرداد ۰۰ ، ۱۵:۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی

دانلود سریال گودال تاریک Dark Hole 2021

سریال گودال تاریک ( Dark Hole )  درباره گروهی از بازماندگان است که باید برای دوام زندگی خود علیه جهش هایی که هنگام تنفس دود تاریک و مرموز انسان از یک گودال ایجاد می شوند ، مبارزه کنند.

داستان اصلی از جایی شروع می‌شود که لی هوا سون که یک کارآگاه پلیس در واحد تحقیقات منطقه ای سئول است، از سمت کسی که همسرش را به قتل رسانده، یک تماس تلفنی دریافت می‌کند. زندگی لی هوا سون وقتی از قاتل شوهرش این تماس را دریافت می‌کند و به دنبال آن به او می گوید که باید به “موجیشی” بیاید وارونه می شود.

برای دانلود سریال گودال تاریک به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۱۱ مرداد ۰۰ ، ۱۴:۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی

دانلود سریال دانشکده حقوق Law School 2021

سریال دانشکده حقوق ( Law School ) ماجراهای یک استاد سختگیر در رشته حقوق و دانشجویانش را به تصویر می‌کشد. وقتی یک حادثه تلخ در مدرسه معتبر آنها رخ می دهد، عدالت از طریق حقوق توسط این استاد سختگیر حقوق و دانشجویان جاه طلبش مورد آزمایش قرار می گیرد.

برای دانلود سریال دانشکده حقوق به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۱۱ مرداد ۰۰ ، ۱۴:۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی

دانلود سریال گپ دونگ Gap Dong 2014

داستان سریال گپ دونگ که بر اساس واقعیت ساخته شده است درباره قتل‌های سریالی می‌باشد که در واقعیت اتفاق افتاده‌اند. همین نکته باعث جذاب تر شدن سریال می‌شود.

مو یوم شخصیت اصلی این داستان واقعی است که پدرش را که بیست سال قبل خودکشی می‌کند، از دست داده است دلیل این خود کشی هم این بود که او به ارتکاب زنجیره قتل‌های بی رحمانه ای متهم شده بود که تمام شواهد و مدارک گناهکار بودن او را اثبات می‌کرد و سرانجام تحت فشار عصبی بسیار بالا و خشونت‌های شدیدی که در بازپرسی‌ها، توسط بازپرس پرونده اعمال می‌شد، دست به خودکشی می‌زند و به همین دلیل تمام این بیست سال این پرونده باز و بی نتیجه مانده است و هنوز کسی متوجه نشده قاتل اصلی این قتل‌های زنجیره‌ای چه کسی می‌باشد.

برای دانلود سریال گپ دونگ به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۰۳ مرداد ۰۰ ، ۱۳:۴۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی

دانلود سریال من با یک آنتی فن ازدواج کردم So I Married an Anti-Fan

هو جون ستاره و آیدل برتر کره جنوبی در سریال من با یک آنتی فن ازدواج کردم ( So I Married an Anti-Fan ) است در حالی که گئون یانگ خبرنگار یک مجله خبری است. داستان از این قرار است که گئون یانگ تصمیم می‌گیرد برای یک مقاله خبری احتمالی، در یک مراسم افتتاحیه یک باشگاه شرکت کند.

در آنجا مسائلی پیش می‌آید که گئون یانگ شاهد رفتار خشونت آمیز هو جون ستاره برتر می‌شود و به طور تصادفی نیز استفراغ می کند. این منجر به از دست دادن شغل گئون یونگ می شود. اما او با اعتقاد به اینکه هو جون را مقصر این اتفاقات می‌داند، تصمیم می گیرد با تظاهرات در مقابل دفتر مدیریت هو جون حق خود را پس بگیرد.

برای دانلود سریال من با یک آنتی فن ازدواج کردم به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۰۳ مرداد ۰۰ ، ۱۳:۴۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی