مرجع دانلود رایگان بهترین و به روزترین سریال های کره ای و فیلم های سینمایی کره ای

۱۳ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

دانلود سریال پسران برتر از گل Boys over Flowers 2009

سریال پسران برتر از گل با بازی بسیار جذاب لی مین هو بازیگر درجه یک کره‌ای داستان ۴ پسر است که گروهی به نام F4 دارند. پسران این گروه بسیار زیبا، خوش‌تیپ و هنرمند هستند به همین دلیل نام برتر از گل را به گروهشان داده‌اند.

جذابترین پسر این گروه کسی است که همه دختران مدرسه شینوا که همگی از خانواده‌های بسیار ثروتمند هستند در این آرزو به سر می‌برند که این پسر جذاب برای یک بار هم که شده به آنها نگاه کند، همه می‌دانند که اگر هر یک از دانش‌آموزان مدرسه، علامت گروه F4 را در کمد خود ببینند عاقبتشان این است که حسابی توسط دیگران کتک خواهند خورد و مورد آزار و اذیت قرار خواهند گرفت.

برای دانلود سریال پسران برتر از گل به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۳۱ شهریور ۰۰ ، ۱۴:۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی

دانلود سریال بچه های تابستان Summer Guys 2021

سریال بچه های تابستان ( Summer Guys ) وب درامی با حضور لی جونگ شین، کانگ می نا، لیم نا یونگ و لی جونگ شیک در رابطه با جوانانی می‌باشد که در جزیره ججو هستند.

برای دانلود سریال بچه های تابستان به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۳۱ شهریور ۰۰ ، ۱۴:۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی

دانلود سریال کره ای موش Mouse 2021

سریال کره ای موش ( Mouse ) یک داستان پر کشش در ژانر جنایی و هیجان انگیز است که درواقع یک سوال اصلی را از مخاطب خود می پرسد: “اگر ما بتوانیم از قبل روانپزشکان را شناسایی کنیم چه؟” قتل های بی رحمانه توسط یک قاتل زنجیره ای دیوانه وار باعث شده است که کل ملت کره در ترس فرو رفته و آشفتگی و هرج و مرج بر همه جا حاکم باشد.

برای دانلود سریال کره ای موش به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۳۱ شهریور ۰۰ ، ۱۳:۵۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی

دانلود سریال تراژدی جاده او The Road: Tragedy of One 2021

داستانی از اسرار، خواسته ها، گناه ها و نجات ساکنان منطقه “رویال هیل”، مکانی که فقط 1 درصد برتر جامعه در آن زندگی می کنند را در سریال تراژدی جاده او ( The Road: Tragedy of One )  شاهد خواهیم بود.

بک سو هیون یک مجری محبوب و شناخته شده و همچنین مورد احترام در میان مردم است. او به عنوان روزنامه نگاری با اعتقادات قوی و راسخ شناخته می شود. وقتی سو هیون چیزی را جلوی دوربین بیان می کند، بینندگان سخنان او را حقیقت محض می دانند.

برای دانلود سریال تراژدی جاده او به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۲۹ شهریور ۰۰ ، ۱۳:۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی

دانلود سریال کره ای وینچنزو Vincenzo 2021

سریال کره ای وینچنزو ( Vincenzo ) روایتی از زندگی مردی به نام پارک جو هیونگ است که در کودکی وقتی که 8 سال داشت، پس از اینکه از طرف یک خانواده به فرزندخواندگی گرفته شد، به همراه آن‌ها به ایتالیا رفت. او اکنون یک فرد بزرگسال است و نام خود را به وینچنزو کاسانو تغییر داده است. او یک وکیل قهار و با هوش است که به عنوان نماینده در یک گروه خطرناک مافیا ایتالیایی کار می کند.

برای دانلود سریال کره ای وینچنزو به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۲۳ شهریور ۰۰ ، ۱۵:۵۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی

دانلود سریال سریال زادگاه چاچاچا Hometown ChaChaCha 2021

سریال زادگاه چاچاچا ( Hometown ChaChaCha ) روایت جالبی بین یون هی جین و هونگ دو شیک را به تصویر می‌کشد. یون هی جین زنی است دندان پزشک و بسیار باهوش که از نعمت زیبایی ظاهری نیز برخوردار است. او فردی واقع گرا است و بعد از اینکه برنامه زندگی اش به دلایلی از هم می پاشد، و پس از موانع مختلف، به دهکده ساحلی گونگجین نقل مکان می کند و در آنجا با آقای هونگ دو شیک ملاقات می کند.

برای دانلود سریال زادگاه چاچاچا به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۲۳ شهریور ۰۰ ، ۱۵:۵۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی

دانلود سریال آسمان سرخ Lovers of the Red Sky 2021

سرگذشت زنی به نام هونگ چون کی که در دوران چوسان زندگی می‌کند را در سریال آسمان سرخ ( Lovers of the Red Sky ) که اقتباس زیبایی از رمانی به همین نام نوشته یونگ یون گوول است خواهیم دید. چون کی یک نقاش زن است که نبوغی و استعداد بالایی در هنر نقاشی دارد. او به عنوان اولین نقاش زن Dohwaseo (آکادمی سلطنتی نقاشی کره) انتخاب شده است. هونگ چون کی علاوه بر استعداد هنری اش دارای ظاهری زیبا و شخصیتی درخشان هم می‌باشد. از نظر او نقاشی همه چیز است.

برای دانلود سریال آسمان سرخ به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۱۶ شهریور ۰۰ ، ۱۷:۵۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی

دانلود سریال تیم دی پی D.P. 2021

سریال تیم دی پی (  Deserter Pursuit Dog Day ) بر اساس یک وبتون به همین نام از کیم بو تانگ، در ۶قسمت با بازی جونگ هه این، کیم سونگ کیون و کو کیو هوان ساخته شده است.

داستان سریال تیم دی پی یا تعقیب صحرا، از این قرار است که سرباز خصوصی جون هو که یک جوان گیج است و به طور معمول مانند دیگر کره ای ها در ارتش خدمت می کرد، یک روز ، خیلی غیرمنتظره و ناگهانی تصمیم می‌گیرد به عضویت تیم بازداشت مهاجران نظامی در آید.

برای دانلود سریال تیم دی پی به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۱۵ شهریور ۰۰ ، ۲۳:۳۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی

دانلود سریال لطفا رویداد را بررسی کنید Please Check the Event 2021

سریال لطفا رویداد را بررسی کنید ( Please Check the Event ) سفر احساسی را دنبال می کند بین دو فردی که در گذشته عاشق یکدیگر بوده‌اند و حالا وانمود می کنند که با هم هستند و به یک سفر زوجی که در یک رویداد برنده شده اند، می‌روند.

پارک دو کیوم، رهبر و خواننده یک گروه مستقل، به ظاهر فردی مغرور و خونسرد به نظر می‌رسد، اما یک جنبه شخصیتی عاشقانه نیز دارد که در مهمترین لحظات زندگی ظاهر می شود. ها سونگ یی هم زنی با ظاهری جذاب است و اعتماد بنفسی فوق‌العاده دارد.

برای دانلود سریال لطفا رویداد را بررسی کنید به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۱۵ شهریور ۰۰ ، ۲۳:۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی

دانلود سریال سرآشپز بی نظیر Yoobyeolna! Chef Moon

داستان سریال سرآشپز بی نظیر یا سرآشپز ماه، با بازی اریک عضو گروه Shinhwa درباره یک سرآشپز دوست داشتنی به نام سونگ مو ( اریک ) است که در یک حادثه آتش سوزی والدینش را از دست می‌دهد و پس از این اتفاق دردناک تصمیم می‌گیرد به روستایی به نام سوها نقل مکان کند.

برای دانلود سریال سرآشپز بی نظیر به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۱۰ شهریور ۰۰ ، ۱۵:۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی

دانلود سریال آخرین ماموریت فرشته Angel’s Last Mission: Love 2019

در سریال آخرین ماموریت فرشته فرشته ای به نام دان ( ال ) ، آخرین ماموریتی که باید انجام بدهد تا بتواند وارد بهشت شود این است که برای دختری به نام لی یون سو ( شین هی سان ) باید عشق پیدا کند. دختری سرسخت و جدی که اعتقادی به عشق ندارد و سال‌ها قبل هنگام رقص باله بر روی استیج طی حادثه‌ای که اتفاق می‌افتد، بینایی خود را از دست می‌دهد.

برای دانلود سریال آخرین ماموریت فرشته به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۱۰ شهریور ۰۰ ، ۱۵:۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی

دانلود سریال شمن بزرگ گا دو شیم The Great Shaman Ga Doo Shim 2021

داستان سریال شمن بزرگ گا دو شیم ( The Great Shaman Ga Doo Shim ) درباره دو دانش آموز دبیرستانی است که درگیر مسائل پیچیده و خارق العاده‌ای خواهند شد. نا وو سو تصویر کاملی از یک دانش آموز دبیرستانی است که از خانواده ای ثروتمند است. او از نظر ظاهری زیبا، جذاب و دانش آموز مورد علاقه هر معلم در معتبرترین دبیرستان سئول است و بدون شک با نمرات بالای خود در کلاس درس قرار می گیرد. اما زندگی او در حال تغییر و دگرگونی است.

برای دانلود سریال شمن بزرگ گا دو شیم به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۰۴ شهریور ۰۰ ، ۲۱:۵۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی

دانلود سریال تولد آبی Blue Birthday 2021

یک درام بسیار عاشقانه، غمگین و فانتزی را در سریال تولد آبی ( Blue Birthday ) شاهد خواهیم بود که در آن اوه ها رین از طریق عکس های مرموزی که از اولین عشقش جی سئو جون که ده سال پیش در روز تولدش درگذشت،به جا مانده می‌تواند به گذشته بازگرد و گذشته را مرور می کند.

او از همان دوران ابتدایی تصمیم گرفته بود به دوست دوران کودکی اش اعتراف کند اما در نهایت زندگی خود را از دست داد و شوک و وحشت او را به همراه داشت. سئو جون در شُرف اعتراف به اوه ها رین بود که در اتاق عکاسی با مرگ ناگهانی خود روبرو شد.

برای دانلود سریال تولد آبی به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۰۴ شهریور ۰۰ ، ۲۱:۴۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی