مرجع دانلود رایگان بهترین و به روزترین سریال های کره ای و فیلم های سینمایی کره ای

۵ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

دانلود سریال کره ای تقلید Imitation 2021

لی ما ها در سریال کره ای تقلید ( Imitation ) یکی از اعضای گروه دختران کی پاپ یعنی TeaParty است. این گروه پیشرفت و موفقیت چندانی کسب نکرده اما علی رغم عدم محبوبیت این گروه، لی ما ها به دلیل شباهت ظاهری بسیار زیاد به یک خواننده انفرادی محبوب ، مورد توجه رسانه ها و مردم قرار گرفته است.

برای دانلود سریال کره ای تقلید به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۲۶ خرداد ۰۰ ، ۱۸:۴۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی

دانلود سریال بوسام سرنوشت را بدزد Bossam: Steal the Fate 2021

سریال بوسام سرنوشت را بدزد ( Bossam: Steal the Fate ) داستان زندگی شخصی به نام با وو را روایت می‌کند که برای زنده ماندن دست به هر کاری همچون، دزدی، دعوا و حتی بوسام، می‌زند.

بوسام در دوران چوسان به عملِ دزدیدنِ زنان بیوه اطلاق می‌شد. زیرا طبق قوانین آن دوران، اگر زنی به هر دلیلی همسرش را از دست می‌داد، دیگر اجازه ازدواج مجدد نداشت. مگر اینکه مردی مجرد بتواند به اجبار و یا با موافقت طرفین آن زن را بدزدد.

برای دانلود سریال بوسام سرنوشت را بدزد به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۲۶ خرداد ۰۰ ، ۱۸:۳۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی

دانلود سریال راننده تاکسی Taxi Driver 2021

داستان سریال راننده تاکسی ( Taxi Driver ) برگرفته از وبتونی به همین نام توسط کارلوس و کیوکو جه جین می‌باشد. قضیه از این قرار است که کیم دو گی که صادقانه تر از هر کس دیگری به عنوان یک افسر نیروی دریایی در نیروهای ویژه زندگی کرده است، اتفاق وحشتناکی را تجربه می‌کند. 

یک قاتل زنجیره ای مادرش را می کشد و از آن به بعد دو گی تمام روزهای خود را در رنج و عذاب سپری می کند. او در حالی که احساس ظلم و شکست سنگینی را با خود به همراه داشت با جانگ سونگ چول آشنا می شود، کسی که دو گی را استخدام می کند تا در شرکت خود، رینبو تاکسی کار کند.

برای دانلود سریال راننده تاکسی به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۱۶ خرداد ۰۰ ، ۲۰:۳۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی

دانلود سریال بهار جوانی Youth of May 2021

سریال بهار جوانی ( Youth of May ) درباره فردی به نام هوانگ هی ته است که در ماه می سال ۱۹۸۰ یعنی درست در زمان آشفتگی و شورش‌های گوانگجو، با کسب امتیازات برتر وارد کالج پزشکی دانشگاه ملی سئول می‌شود. دوست صمیمی وی کیونگ سو، کخ یک فعال مشتاق دموکراسی خواهی است، اصرار دارد که آنها یک کلینیک غیرقانونی برای دانشجویان فراری از دولت باز کنند.

برای دانلود سریال بهار جوانی به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۰۹ خرداد ۰۰ ، ۲۳:۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی

دانلود سریال مال من Mine 2021

داستان زندگی زنان جاه طلبی را در سریال مال من ( Mine ) خواهیم دید که با قدرت تلاش می‌کنند به هر طریقی که شده شخصیت واقعی خود را کشف کنند و از باید و نبایدهای این دنیا خود را برهانند.

سئو هی سو در گذشته بازیگر برجسته و مشهوری بود. اما سپس حرفه خود را به خاطر ازدواج با پسر دوم گروه هیو وون، رها کرد. او تمام تلاش خود را می کند تا شخصیت خود را به عنوان عروس آن خانواده جا بیندازد و در عین حال تمام وقت با اطمینان عمل می کند تا خود واقعی خود را از دست ندهد.

برای دانلود سریال مال من به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۰۷ خرداد ۰۰ ، ۲۰:۵۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی