مرجع دانلود رایگان بهترین و به روزترین سریال های کره ای و فیلم های سینمایی کره ای

۹ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

دانلود سریال بگذار شوالیه تو باشم Let Me Be Your Knight 2021

سریال بگذار شوالیه تو باشم ( Let Me Be Your Knight ) داستانی عاشقانه درباره درمان یکی از بزرگترین بت های جهان است. یون ته این لیدر دوست داشتنی گروه لونا است که از محبوبیت بسیار بالایی در میان مردم سراسر جهان برخوردار است. یون ته این در موسیقی یک نابغه به حساب می‌آید و خود را مرکز جهان میداند اما از مشکلی پنهان رنج میبرد و آن راه رفتن در خواب است.

برای دانلود سریال بگذار شوالیه تو باشم به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۲۹ آبان ۰۰ ، ۲۲:۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی

دانلود سریال آیدول : کودتا Idol: The Coup 2021

سریال آیدول : کودتا ( Idol: The Coup ) آخرین داستان “آیدول‌های محکوم” را به تصویر می کشد که برای “متلاشی شدن” به یک “موفقیت” واحد نیاز دارند. داستان جوانانی که با درس گرفتن از ناکامی های خود به رشد و ترقی می‌رسند و با اطمینان خاطر رویاهای خود را رها می کنند و قدم های شجاعانه ای در جهت اهداف جدید خود برمی دارند.

برای دانلود سریال آیدول کودتا به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۲۹ آبان ۰۰ ، ۲۱:۵۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی

دانلود سریال پازل جنایت Crime Puzzle 2021

سریال پازل جنایت ( Crime Puzzle ) داستانی است که در آن یک روانشناس جنایی به جرم قتل یک نامزد سیاسی برای حبس ابد به زندان فرستاده می شود و نماینده جنایی که پدر خود را در این قتل از دست داده ، در حال مصاحبه با قاتل برای پرونده ای است که در زندان رخ می دهد.

کسی که این قتل را انجام داده، هانگ سون مین از اساتید محبوب و با اخلاق دانشکده پلیس می‌باشد که روانشناس بخش جرم شناسی نیز هست. یو هی که نامزد هان سونگ مین است هم در بخش جرم شناسی مشغول به کار است. همه چیز به یک باره تغییر می‌کند زمانی که سونگ مین به قتل پدر یو هی و افرادی دیگر اعتراف می‌کند.

برای دانلود سریال پازل جنایت به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۲۳ آبان ۰۰ ، ۱۵:۵۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی

دانلود سریال کره ای مالیخولیا Melancholia 2021

در سریال کره ای مالیخولیا ( Melancholia ) با بازی ایم سو جونگ و لی دو هیون، ماجراهایی را در یک دبیرستان خصوصی فاسد که با رفتار ترجیحی تنظیم می شود خواهیم دید. این درام زیبا داستان زیبایی از یک معلم ریاضی و یک دانش آموز نابغه ریاضی را روایت می کند.

جی یون سو معلم ریاضی دبیرستان است که در ظاهر بسیار خوش اخلاق به نظر می رسد اما هنگامی که تصمیم خود را درباره چیزی می گیرد بسیار سرسخت و جدی می شود. او علاقه فراوانی به ریاضیات دارد. یون سو معلمی است که دانش آموزان خود را به درستی تشویق می کند تا پاسخ های خود را بیابند.

برای دانلود سریال کره ای مالیخولیا به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۲۳ آبان ۰۰ ، ۱۵:۵۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی

دانلود سریال فعلا بنوش بعدا کار کن Work Later Drink Now 2021

سریال فعلا بنوش بعدا کار کن ( Work Later Drink Now ) یا زنان مست شهر با بازی ایون جی، عضو گروه Apink و چوی شی وون ماجراهای سه زن به نام‌های آن سو هی، هان جی یئون و کانگ جی گو را به تصویر می‌کشد که از گذراندن اوقات فراغت بعد از کار و نوشیدن با یکدیگر لذت می برند. این سه زن مجرد و در 30 سالگی هستند. در مورد شغل آنها، سو هی به عنوان نویسنده پخش، جی یون به عنوان مربی یوگا و جی گو به عنوان یوتیوبر کار می کند.

برای دانلود سریال فعلا بنوش بعدا کار کن به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۱۵ آبان ۰۰ ، ۲۰:۵۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی

دانلود سریال یک فنجان قهوه میل دارید Would You Like a Cup of Coffee 2021

پارک سوک در سریال یک فنجان قهوه میل دارید ( Would You Like a Cup of Coffee? ) با بازی سونگ وو عضو واناوان، صاحب کافی شاپ موفقی است که یک مکان کوچک اما بسیار دوست داشتنی با گروهی از مشتریان وفادار است. او به تنهایی در این کافی شاپ کار می کند و هیچ کارمندی را استخدام نکرده است.

یک روز مرد جوانی به نام کانگ گو بی به کافی شاپ می آید و قهوه پارک سوک را امتحان می کند. او بلافاصله اشتیاق جدی به قهوه پیدا می کند و پارک سوک را متقاعد می کند که او را به عنوان یک کارگر نیمه وقت در کافی شاپ بپذیرد. اما کانگ گو بی به زودی ثابت می‌کند که واقعاً می‌خواهد مرد مسن‌تر مربی او شود و یاد بگیرد که چگونه به تنهایی یک باریستا یا قهوه‌چی ماهر شود.

برای دانلود سریال یک فنجان قهوه میل دارید به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۱۵ آبان ۰۰ ، ۲۰:۴۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی

دانلود سریال کره ای پنگ Peng 2021

ماجرای سریال کره ای پنگ ( Peng ) درباره زنی به نام گو ساری است که به تازگی وارد دهه سی سالگی زندگی خود می شود و درست در همین شرایط چهار مرد مختلف وارد زندگی او می شوند که هر کدام به نحوی میخواهند با او باشند.

و اما گو سا ری 30 ساله که سعی می کند با 20 سالگی خداحافظی کند، باید یکی از این پسرها را نیز انتخاب کند. یکی از این پسرها که جوانتر از گو سا ری می‌باشد، در گذشته دوست پسر او بوده است. بهترین دوستش و رئیسش نیز همزمان سعی می کنند او را به دست آورند، بدین ترتیب این دختر با موقعیت دشواری روبرو می شود.

برای دانلود سریال کره ای پنگ به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۱۵ آبان ۰۰ ، ۲۰:۴۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی

دانلود سریال وقتی هوا خوبه When The Weather is Fine

سریال وقتی هوا خوبه ( When The Weather Is Fine ) درباره زندگی دختری به نام موک هه وون ( پارک مین یانگ ) است که به دلیل علاقه زیادش به ویولون از کودکی شروع به یادگیری نواختن ویولون پرداخت.

موک هه وون شخصیتی آرام و معقول دارد اما بسیار سرد و بی احساس با دیگران برخورد می‌کند زیرا به هیچکس اعتماد ندارید و دلیل این بی اعتمادی هم ضربه‌های عاطفی است که در گذشته از سمت دیگران به او وارد شده است.

برای دانلود سریال وقتی هوا خوبه به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۰۲ آبان ۰۰ ، ۰۰:۳۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی

دانلود سریال کره ای جیریسان Jirisan 2021

داستان سریال کره ای جیریسان ( Jirisan ) که درباره منطقه ای به نام کوه جیری است ، حول گروهی از محیط بانان و سایر کارمندان پارک ملی جیریسان در مأموریتی مهم و حیاتی برای نجات جان گروه نجات قبلی است.

در اطراف مناطق کشف نشده کوه جیری و تعداد زیادی از بازدیدکنندگان آن یک رمز و رازهایی وجود دارد که برای کشف گروه های امداد و نجات باقی مانده است. سو یی کانگ یکی از بهترین و حرفه ای‌ترین محیط بانان پارک است که تجربه زیادی در پیمایش پارک ملی کوه جیری دارد و باعث می شود او در زمینه ردیابی افراد گمشده آگاه باشد. او بعداً شریک و رازدار کانگ هیون جو می شود.

برای دانلود سریال کره ای جیریسان به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۰۲ آبان ۰۰ ، ۰۰:۳۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی