مرجع دانلود رایگان بهترین و به روزترین سریال های کره ای و فیلم های سینمایی کره ای

۵ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

دانلود سریال پادشاه اشک ها لی بنگ وون Taejong Lee Bang Won 2021

تائجونگ لی بانگ وون ( The King of Tears, Lee Bang Won ) در سریال پادشاه اشک ها لی بنگ وون سومین پادشاه سلسله بزرگ چوسان است که تاسیس کشور را به عهده دارد. داستان سریال نیز درباره تلاش‌های این پادشاه در زمینه به وجود آوردن نظام جدید امپراتوری است.

برای دانلود سریال پادشاه اشک ها لی بنگ وون به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۲۵ آذر ۰۰ ، ۱۹:۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی

دانلود سریال شهر ساختگی Artificial City 2021

انتخاب بین عشق یا ثروت را در سریال شهر ساختگی ( Artificial City ) شاهد خواهیم بود. گروه سونگ جین یک مجموعه بزرگ است که کنترل دنیای سیاسی و مالی در کره جنوبی را در دست دارد. این سریال درواقع یک تریلر معمایی روانشناختی درباره چیزهایی است که وقتی انسان های حریص و جاه طلب، صاحب قدرت می شوند، در آن‌ها پدیدار می شود.

یون جه هی رئیس بنیاد فرهنگی سونگ جین و مسئول عملیات در “Space Jin” موزه هنری متعلق به گروه سانگ جین است. او همچنین دومین عروس خانواده ای است که گروه سونگ جین را کنترل می کند. او با این باور که فقر مالی باعث خدشه دار شدن عشق می‌شود و درآمد پایدار منجر به یک زندگی ثابت می‌شود، تصمیم گرفت که معشوق دیرینه‌اش را ترک کند و با جونگ جون هیوک، پسر نامشروع گروه سانگ جین، ازدواج کرد. حالا جه هی برای اینکه همسرش را رئیس جمهور کشور کند، با دادستان عمومی متحد می شود و به جنگ با گروه سونگ جین می رود.

برای دانلود سریال شهر ساختگی به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۲۵ آذر ۰۰ ، ۱۹:۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی

دانلود سریال تابستان دوست داشتنی ما Our Beloved Summer 2021

موضوع سریال تابستان دوست داشتنی ما ( Our Beloved Summer ) داستان جالبی درباره چوی وونگ و گوک یون سو می‌باشد. آن‌ها ده سال قبل برای همیشه از هم جدا شدند و با یکدیگر قرار گذاشتند که هرگز با هم ملاقاتی نداشته باشند.

اما حالا بعد از ده سال شرایط خاصی پیش آمده که این دو نفر به ناچار باید یکدیگر را ببینند. قضیه از این قرار است که وونگ و یون سو در دوران دبیرستان، با هم مستندی ساخته بودند که حالا به طور ناگهانی مورد توجه مردم قرار گرفته و به دنبال شهرتی که این مستند کسب کرده هر دو آن‌ها به یک برنامه تلوزیونی دعوت می‌شوند.

برای دانلود سریال تابستان دوست داشتنی ما به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۲۵ آذر ۰۰ ، ۱۹:۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی

دانلود سریال سایه زیبایی Shadow Beauty 2021

کو آئه جین در سریال سایه زیبایی ( Shadow Beauty ) به دلیل ظاهرش در مدرسه توسط هم کلاسی‌هایش مورد آزار و اذیت قرار می گیرد و حتی توسط غریبه ها مورد توهین و آزار و اذیت قرار می‌گیرد. تنها دوست این دختر جین سونگ است که بر خلاف دیگران رابطه خوبی با کو ئه جین دارد.

اما او پس از مدرسه، یک زندگی مخفیانه را متفاوت از چیزی که در واقعیت وجود دارد، دنبال می کند. کو ئه جین با آرایش و گریمی سنگین و ساعت ها ویرایش حرفه ای عکس هایش، به عنوان فردی معروف و بسیار زیبا به نام جن، ستاره شبکه های اجتماعی است که بیش از ٧٧٠ هزار دنبال کننده با او همراه هستند.

برای دانلود سریال سایه زیبایی به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۱۳ آذر ۰۰ ، ۱۳:۳۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی

دانلود سریال اهل جهنم Hellbound 2021

ماجرای سریال اهل جهنم درباره موجودات اخروی است که برای صدور فرمان و محکوم کردن افراد به جهنم ظاهر می شوند. این رویدادهای ماوراء طبیعی باعث آشفتگی بزرگی می‌شوند. اما در این میان گروهی مذهبی از این حقیقت جدید استفاده می‌کنند تا نفوذ خود را افزایش دهند. با این حال، چند نفر به فعالیت های آن‌ها مشکوک می شوند و شروع به تحقیق در مورد دخالت شان در این رویدادهای مرموز می کنند.

برای دانلود سریال اهل جهنم به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۰۹ آذر ۰۰ ، ۱۷:۴۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی