مرجع دانلود رایگان بهترین و به روزترین سریال های کره ای و فیلم های سینمایی کره ای

۹ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

دانلود سریال کره ای آجوشی من My Ajusshi 2018

آشنایی دختری بیست ساله و مردی ۴۰ ساله داستان جالبی را برایمان در سریال کره ای آجوشی من روایت می‌کند.

لی جی آن ( آی یو ) یک دختر گوشه گیر، کم حرف و آرام است که کودکی دردناک و سختی را پشت سر گذاشته است. دوران خوش نوجوانی‌اش هم به دلیل قتلی که پس از فوت پدر و مادرش مرتکب شد، در زندان گذشته است و حالا در اوج جوانی کوچک‌ترین امیدی به آینده ندارد و همه چیز برایش سرد و بی معنی است، زندگی برایش مفهومی ندارد و با پس مانده‌های رستوران‌ها و کافه‌ها شکم خود را سیر می‌کند تا فقط بتواند زنده بماند.

برای دانلود سریال آجوشی من به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۲۴ مهر ۰۰ ، ۱۵:۳۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی

دانلود سریال طلوع ماه در رودخانه River Where the Moon Rises 2021

پیونگ گانگ در سریال طلوع ماه در رودخانه ( River Where the Moon Rises ) یا رودخانه ای که ماه در آن طلوع میکند، یک شاهزاده خانم زیبا است که از کودکی مانند یک سرباز جنگجوی تمام عیار تربیت شده است.

او حالا زنی است با آرزوهای بزرگ و جاه طلبی‌های بی حد و مرز. پیونگ گانگ مصمم است که هر طور شده به اولین ملکه گوگوریو تبدیل شود و برای تحقق بخشیدن به این رویای بزرگ خود از به هر کاری دست میزند و هیچ مانعی جلودار او نخواهد بود.

پیونگ گانگ باهوش و در عین حال متانت خود به خوبی از موانعی که در سر راه او قرار دارند آگاهی دارد، اما توانایی تحقق آنها را بیش از حد دارد. با این وجود ، روزی که او با اون دال، مردی صلح طلب که تنها هدفش زندگی در هماهنگی با اطرافیانش است، آشنا می‌شود، یک روند غیرمنتظره در زندگی او صورت می گیرد.

برای دانلود سریال طلوع ماه در رودخانه به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۲۴ مهر ۰۰ ، ۱۵:۳۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی

دانلود سریال بازتابی از تو Reflection of You 2021

زندگی شخصی به نام هی جو را در سریال سریال بازتابی از تو ( A Person Like You ) شاهد هستیم. او در دوران جوانی روزهای سختی را سپری کرده است. و اکنون یک نقاش و مقاله نویس موفق است. همسرش نائب رئیس بیمارستان است و آنها دو فرزند دارند.

زندگی خانوادگی هی جو در نظر دیگران حسادت برانگیز به نظر می رسد، زیرا همه فکر می‌کنند آن‌ها از خوشبختی کامل برخوردارند. اما هی جو برخلاف اطرافیانش، احساس می کند وقت خود را به پوچی می گذراند و روزها برایش خسته کننده و کسالت آور شده‌اند.

برای دانلود سریال بازتابس از تو به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۲۴ مهر ۰۰ ، ۱۵:۳۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی

دانلود سریال علاقه پادشاه The King’s Affection 2021

سریال علاقه پادشاه ( The King’s Affection ) درباره دختری شههزاده است که زمانی که پدرش ولیعهد بود به همراه برادر دوقلویش به دنیا آمد. اما در آن زمان به این دلیل که دوقلوها نشانه ای شوم محسوب می شدند، دستور کشتن فرزند دختر صادر می شود.

اما همسر ولیعهد برای نجات فرزندش او را مخفیانه از قصر بیرون می‌فرستد تا مانع از کشته شدنش شود.چند سال بعد، فرزند پسر دوقلو لی هوی به دلیل بیماری جان خود را از دست می‌دهد. مادر برای پنهان کردن مرگ پسر دوقلوی خود، دخترش را به قصر باز می گرداند و او را به عنوان یک پسر در نقش شاهزاده لی هوی بزرگ می کند.

برای دانلود سریال علاقه پادشاه به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۲۳ مهر ۰۰ ، ۰۰:۵۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی

دانلود سریال شهر زادگاه Hometown 2021

ماجراهای سریال شهر زادگاه ( Hometown ) در یک شهر کوچک روستایی در سال 1999 اتفاق می افتد. جایی که یک نوار ضبط حاوی یک قتل سریالی مرموز و یک صدای عجیب ناشناس کشف می شود.

در سال 1989 ، تروریست جو کیونگ هو پس از تحصیل در ژاپن به کره جنوبی بازگشت و گاز سارین را در ایستگاه قطار در زادگاه خود آزاد کرد و مسافران را کشت. جو کیونگ هو پس از تحویل خود به پلیس به حبس ابد محکوم شد. دخترش جو جه یونگ نیز فرستاده می شود تا با عمه اش، خواهر کوچکتر کیونگ هو یعنی جو یونگ هیون زندگی کند.

برای دانلود سریال شهر زادگاه به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۲۳ مهر ۰۰ ، ۰۰:۵۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی

دانلود سریال دالی و شاهزاده از خود راضی Dal Ri and Gamjatang 2021

داستان سریال دالی و شاهزاده از خود راضی ( Dal Ri and Gamjatang ) یک عاشقانه غیرمنتظره درباره جین مو هاک است که سعی می کند موزه هنر را از کیم دال لی بدزدد.

کیم دال ری، یک محقق میهمان در موزه Kröller-Müller بود و سپس مدیر موزه هنر چانگ سانگ شد. او شخصیتی است که گفتار و کردار او همیشه درجه یک و با ملاحظه است. ری از تحصیل در رشته های مختلف مانند هنر، فلسفه و دین لذت می برد و به هفت زبان زنده دنیا مهارت دارد.

برای دانلود سریال دالی و شاهزاده از خود راضی به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۰۹ مهر ۰۰ ، ۱۵:۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی

دانلود سریال کره ای باکلاس High Class 2021

سریال کره ای باکلاس ( High Class ) یک درام رازآلود درباره دروغ ها و ریاکاری ها و فریب‌های خطرناکی است که در پشت چهره آرام 0.1 درصد از زنانی که در طبقه‌ی برتر جامعه زندگی می کنند پنهان شده است.

یکی از آن‌ها سونگ یئو وول است که وقتی برای قتل شوهرش آماده می شود همه چیزش را از دست می دهد. دیگری نام جی سان می‌باشد، که به “ملکه زنبور” معروف است و از مادران مدرسه بین المللی که پسر سونگ یو وول در آن حضور دارد، است.

برای دانلود سریال کره ای باکلاس به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۰۹ مهر ۰۰ ، ۱۵:۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی

دانلود سریال کره ای گمشده No Longer Human 2021

سریال کره ای گمشده ( No Longer Human ) داستان افراد متوسطی را برایمان می گوید که پی می‌برند در طول زندگی خود به چیزی که می‌خواستند، تبدیل نشده اند. از این رو تمام تلاش خود را می کنند تا کاری کنند که کانون توجه دیگران شوند.

برای دانلود سریال کره ای گمشده به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۰۹ مهر ۰۰ ، ۱۴:۵۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی

دانلود سریال سلول های یومی Yumi’s Cells 2021

داستان یک کارمند اداری معمولی به نام یومی با بازی کیم گو اون در سریال سلول های یومی ( Yumi’s Cells ) که از یک وبتون اقتباس شده است، به تصویر کشیده شده می‌شود. هر قسمت از این سریال از زبان بسیاری از سلول های مغزی که در سر او هستند و هر فکر، احساس و عملی را کنترل می کنند، تعریف می‌شود.

یومی یک کارمند اداری معمولی است. سلول‌های عشق یومی به خاطر شوک از یک رابطه ناموفق، به کما رفته است و این درام رشد و دگرگونی یومی را به تصویر می کشد در حالی که سلول های او سخت تلاش می کنند سلول عشق را بیدار کنند.

برای دانلود سریال سلول های یومی به سایت اکومووی مراجعه کنید.

۰۳ مهر ۰۰ ، ۰۰:۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
امیرحسین محمدی